Activiteiten

Vele organisaties zijn in de loop van de jaren samen met hun medewerkers bezig geweest om de kwaliteiten van de organisatie (dus ook de mensen) te verbeteren in hun contacten zowel intern als extern. Dit gebeurde middels opleiding, begeleiding en coaching.

Vaak zag men dan een tijdelijke kwalitatieve en motivatieve opleving, waarna sommige medewerkers toch weer terugvielen in hun "oude doen". Dit, omdat men een goede analyse kan plegen over de technische aspecten binnen het functioneren maar vaak niet de gedragscomponenten eruit kan filteren.

Voor een analyse van gedragscomponenten heeft TwoPlus consultancy een aantal scanmethodieken ontwikkeld om een positiebepaling van de kwaliteiten van de medewerkers in beeld te krijgen.
Want naarmate de medewerker meer inzicht krijgt op de kwaliteit van zijn functioneren des te beter hij in de gelegenheid wordt gesteld zijn functioneren te verbeteren.


Welke scans worden door TwoPlus consultancy ingezet?


Individuele Persoonlijkheids Scan:
Voor het meten van persoonlijkheids aspecten in het kader van werving
en selectie, begeleiding, ontwikkeling van leidinggevenden en
groepssamenstelling.


Individuele Sales Scan:
Voor verkopers met directe afzetverantwoordelijkheid.


Individuele Consultancy Scan:
Voor adviseurs met direct klantencontact.


Individuele Telefoon Scan:
Voor commercieel medewerkers in de binnendienst met direct
klantencontact.


Individuele Correspondentie Scan:
Voor eenieder, die schriftelijk met klanten communiceert.


Individuele Management Scan:
Voor managers, die hun managementkwaliteiten willen toetsen.


Organisatiecultuur Scan:

Voor organisaties, die intern de "pijnplekken" willen blootleggen.

Kortom:
Training is de opstart, begeleiding is de verankering!

Voor meer informatie over de Traingingen,
klik op de button "f i l o s o f i e" in de menubalk!

(Vanwege het concept geven wij bij voorkeur in-company trainingen.)